Žáci strávili 1. vyučovací hodinu se svým třídním učitelem, rozdělili se do skupin, obdrželi kartu týmu, vymysleli si název. Zároveň dostali pracovní list, ve kterém se seznámili s bližšími informacemi ke Dni Země, kdy a kde vznikl, proč se slaví atd. V pracovním listu si žáci zároveň procvičili některé jevy z českého jazyka – malá a velká písmena, doplnění i/y i pády.
Od 2. vyučovací hodiny se rozmístili na jednotlivá stanoviště, na kterých je čekali žáci 9. ročníků společně s vyučujícím nebo asistentem pedagoga s připravenými úkoly k ochraně přírody a životního prostředí. Během 2. – 5. vyučovací hodiny žáci zdolali 20 stanovišť s nejrůznějšími úkoly, za každý splněný úkol obdrželi příslušný počet bodů. Jednotlivé týmy soutěžili v rámci svého ročníku – šesté třídy, sedmé třídy a osmé + deváté třídy. Nejdůležitějším úkolem celého dopoledne byla komunikace a spolupráce mezi jednotlivými členy týmů. Což se ve většině případů podařilo.
Umístění nejlepších týmů:
6. ročník:
1. místo – tým č. 26 – Indiánské tanečnice z Kokajda (291,5b),6.B
2. místo – tým č. 21 – Batmanky (288b),6.C
3. místo – tým č. 34 – Slaďouši (281b),6.C
7.ročník
1. místo – tým č. 16 – Radičové (405b),7.B
2. místo – tým č. 28 – Zabijáci (397b),7.B
3. místo – tým č. 1 – Krysy na cestách (392b),7.C
8. – 9. ročník
1.-2.místo – tým č. 15 – Brichta bomby(339b),9.A
1.-2. místo – tým č. 31 – Dinga lings (339b),9.A
3. místo – tým č. 1 – AC Sparta Praha (329b),8.A
Děkuji všem zapojeným žákům, pedagogům i asistentům pedagoga za pomoc, ochotu i aktivní přístup.
Mgr. Jaroslava Kubátová